I Zapisy
- Dokładnie przemyśl swoją decyzję, a gdy zdecydujesz się na "tak"
pod zakładką "Rekrutacja" zostaw e-mail, na który dostaniesz zaproszenie
do współtworzenia naszego bloga.
- Na zaakceptowanie masz nie więcej niż 4 dni (im szybciej, tym lepiej).
- Komentarze rekrutacyjne są usuwane w momencie opublikowania KP.
- Już w momencie złożenia podania możesz zarezerwować
wizerunek lub cokolwiek z Limitów.
- Ilość postaci na blogu nie może przekraczać 4.
- Dozwolone jest tworzenie TYLKO wilkołaków i ewentualnie ludzi (są limity).
II KP
- Na zrobienie KP masz tydzień od zaakceptowania zaproszenia.
- Format karty jest dowolny.
- Powinna zawierać:
*Wygląd (zdjęcie).
*Podstawowe dane osobowe.
*Dane odnośnie rangi w stadzie/szerokości wiedzy na temat magicznego świata.
*Dowolnej długości opis charakteru.
*Ewentualnie aparycje, zainteresowania, historie.
*Powiązania z innymi bohaterami.
*Notkę odautorską (wizerunek, autorzy cytatów itp.)
- Na blogu używamy odpowiednich etykiet:
z imieniem i nazwiskiem, zawartością posta (KP, Inne) oraz przynależnością.
- Dodatkowe informacje zawarte w innych postach oznaczamy
etykietą "Inne" i publikujemy z datą styczeń 2000 r.
- Odstęp między KP wynosi min. 3 komentarze od różnych autorów (gdy będzie taka możliwość, czytaj: będzie tylu autorów)
- Po skończeniu wszystko jest sprawdzane przez administratora (poinformuj mnie, abym to zrobiła, bo wróżką niestety nie jestem), zaznaczam w tytule "SPRAWDZONE" (korekty będą na czerwono),
gdy zostanie sprawdzona, popraw błędy i pamiętając o punkcie powyżej,
możesz publikować.
możesz publikować.
- Karta powinna być czytelna i przejrzysta, więc bez przesady ;)
III Wataha
- Blog powstał z połączenia serialów "Wolfblood" i "Teen Wolf".
- Zapoznanie się z ich treścią nie jest wymagane (aczkolwiek polecam,
bo są naprawdę niezłe ^^)
bo są naprawdę niezłe ^^)
- Dobry wiek postaci to około 18-19 lat.
- Nie można wygryźć Alfy ze stanowiska.
- Wszystkie potrzebne informacje są w FAQ, a pytania do Biura.
IV Obecność/Urlopy
- Urlop należy zgłaszać z wyprzedzeniem minimum
trzech dni w zakładce Biuro.
trzech dni w zakładce Biuro.
- Należy podać dokładnie od kiedy do kiedy.
- Na znak zapoznania się z regulaminem w swoim podaniu
podaj tytuł jakiegoś filmu.
podaj tytuł jakiegoś filmu.
- Listy obecności będą dodawane w zależności do mojej fantazji XD :D
(Jeśli będę widziała brak aktywności albo stwierdzę, że nadszedł czas)
- Osoby, które przegapią listę (nie licząc urlopowiczów) mają wyznaczoną ilość czasu na przywrócenie KP z wersji roboczej.
V Ogólne
- Wiadomo kultura musi być: Bardzo proszę, aby spory między autorami
rozstrzygać prywatnie. Nie wszyscy musimy się lubić, ale szacunek to podstawa.
- Rozmowy między autorami (takie, które nie są wątkami) umieszczamy w [kwadratowych nawiasach].
- Pamiętajcie, żeby się podpisywać!
- Wątki piszemy w komentarzach, ewentualnie na priv.
- Witamy nowe postaci i w razie chęci proponujemy watki!
- Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, błędy się zdarzają.
Więc proszę bez pretensji do mnie, a ja nie będę mieć pretensji do Was.
- Regulamin może być aktualizowany przez administrację,
o czym zostaniecie powiadomieni.
UWAGA: Zaznaczam, ze to mój PIERWSZY tego typu blog, więc tym bardziej proszę o wszelkie wskazówki dotyczące moich błędów i rozwijania bloga :)
o czym zostaniecie powiadomieni.
UWAGA: Zaznaczam, ze to mój PIERWSZY tego typu blog, więc tym bardziej proszę o wszelkie wskazówki dotyczące moich błędów i rozwijania bloga :)
Administracja
Edit: 03.10.16r.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz